Sadnja biljaka i povrća

Odgoj i obrazovanje trebaju poticati aktivno sudjelovanje djece u društvenom životu i promicati njihovu odgovornost prema općem društvenom dobru, prirodi te prema sebi samima i drugima. Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja polazi od shvaćanja učenja djeteta kao rezultata njegova aktivnog i angažiranog sudjelovanja u različitim aktivnostima. Djeca uče u igri te uz istraživačke i druge aktivnosti koje su za njih svrhovite, tj. neposrednim iskustvom s raznovrsnim resursima učenja. Pritom stupaju u raznovrsne interakcije s drugom djecom i odraslima koji ih podržavaju.

U kvalitetno organiziranome vrtiću, roditelji, skrbnici djece i članovi obitelji uključuju se u zajedničko donošenje odluka vezanih uz razvoj, učenje i socijalni život djece u grupi. Uz pomoć roditelja prikupili smo različite sadnice i zasadili vlastiti mali vrt.

 

 

Aktivnostima sadnje biljaka i povrća nastojali smo kod djece potaknuti razvoj životno – praktičnih vještina, razvijati ljubav prema prirodi i potaknuti ih na preuzimanje odgovornosti za očuvanje prirode. Posadili smo razno cvijeće i povrće (rajčice, paprika, tikvice, patlidžan, metvica, suncokret, điran…).

U narednim tjednima redovito smo zalijevali naš vrt, promatrali smo rast biljaka i povrća te smo naučili koje su sve radnje u vrtu potrebne kako bismo u konačnici mogli uživati u plodovima.

Skip to content